Video “Broken”

Short but meaningful video clip. You and me have broken hearts but Jesus wants to heal you and me, just because He loves you and me! Jesus has healed mine, what about yours? Just tell Jesus your troubles, He listens!

If you are willing, say the short prayer below to Jesus, asking Him for healing! 

"Dear Lord, I need you, I am willing to open my heart to accept Jesus as my personal Savior. Thank you for forgiving my sins. I give you my broken heart, and heal my broken heart. I surrender my life to You and let you take charge of my life. I Pray in the name of the Lord Jesus, Amen"

很有意思的短片! 在生命中,你我都有破碎的心!但是,耶稣爱你,爱我,祂要医治你我那破碎的心。祂已医治我的破碎心,你是否也想祂医治你呢?只要告诉耶稣,祂必聆听!

如果你愿意,可以以以下的祷文,让耶稣医治你!

“上帝啊,我需要您,我愿意打开心门接受耶稣作我的救主和生命的主。感谢您赦免我的罪。我把我破碎的心交给你,恳求你医治我,也求您管理我的一生,使我成为您所喜悦的人。奉主耶稣的名祷告,阿们”

Klip video pendek tetapi bermakna. Anda dan saya mempunyai hati yang hancur tetapi Yesus ingin menyembuhkan hati anda dan saya, hanya kerana Dia mengasihi anda dan saya! Yesus telah menyembuhkan saya, bagaimana dengan anda? Beritahu Yesus segala masalah yang anda hadapi sekarang, Dia pasti dengar!

Sekiranya anda sudi, bacakan doa pendek di bawah, Yesus dengar dan menyembuh hati anda yang hancur! 

"Tuhan, aku memerlukanmu, aku bersedia membuka hatiku untuk menerima Yesus sebagai Juruselamat dan Tuhan hidupku. Terima kasih telah mengampuni dosa-dosa saya. Saya memberikan hati saya yang hancur, dan saya mohon kepada anda untuk menyembuhkan saya, dan saya mohon kepada anda Uruskan hidup saya dan jadikan saya orang yang anda inginkan. Berdoalah dalam nama Tuhan Yesus, amin "


https://m.youtube.com/watch?v=uWpLPUf-mHM

Comments

Popular Posts