Merry Christmas & Blessed New Year 2018

Wishing all my brothers & sisters 

"Merry Christmas & Blessed New Year! "

May the Lord bless you abundantly! 

May the Lord Jesus Christ lead you and guide you! 

From Thomas & family




We are the reason


朋友,如果您愿意,我邀请您做以下的祷告:
『神啊!我需要袮。我願意打開心門接受耶穌作我的救主和生命的主。我承认我是罪人,需要袮的救赎。感謝袮赦免我的罪。求袮管理我的一生,使我成為袮所喜悅的人。奉主耶穌基督的名求,阿門。』

Comments

Popular Posts